p.zwierzynski@wiz-consulting.pl

 731 947 227

Postanowienie noworoczne i jednocześnie wyzwanie jakie sobie postawiłem ciągle trwa. Mam zamiar przeczytać w tym roku rekordową liczbę książek. W tym oczywiście książki, które pomogą mi na rozwój moich umiejętności, wiedzy i biznesu. Jedną z takich książek miała być publikacja autorstwa Artura Jabłońskiego. Czy Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) okazała się pomocna? Zapraszam do zapoznania się z krótką recenzją.

 

Czego się dowiedziałem z książki?

 

Po lekturze jednego jestem pewien. Pisanie tekstów marketingowych, które mają sprzedawać nie jest w cale takie łatwe jak myślałem. Czy wiem jednak jak je pisać? Teoretycznie już powinienem. Praktycznie dopiero się uczę. Pisanie tekstów, które mają sprzedać usługi WiZ Consulting, jak np. usprawnienia procesów produkcyjnych, nie jest zadaniem prostym.

 

Czy w książce są podane zasady pisania tekstów marketingowych?

 

Artur w swoim tekście przedstawia swoje spostrzeżenia i metody pisania takich tekstów. To czego nauczyłem się w szkole, na studiach, pisząc artykuły naukowe czy też czytając książki całkowicie nie sprawdza się w pisaniu tesktów, które mają przyciągać uwagę w internecie. Jest to wniosek po przeczytaniu tej pozycji. Obecnie muszę przestawić się na inny sposób pisania.

 

Jak więc pisać aby sprzedawać?

 

W książce Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować) w sposób prosty, przystępny i co najważniejszy poparty przykładami jest opisany proces tworzenia tekstu marketingowego. Nie jest to prosty proces. Należy przestawić się z pisania "standardowego" na podejście sprzedażowe. Statystyki przytoczone przez Artura, tylko potwierdzają, że w internecie czytamy inaczej. Z tego powodu też powinniśmy pisać inaczej. W książce jest zaprezentowany proces pisania takiego tekstu krok po kroku.

 

Czy polecam książkę?

 

Lektura książki była przyjemna. Przekazana wiedza zrozumiała. Ale czy uda mi się wdrożyć wskazówki podane przez autora? Na takie pytanie każdy powinien sobie odpowiedzieć sam, po przeczytaniu tej książki. Ja przynajmniej będę próbował wdrożyć poznane metody i triki na pisanie tesktów sprzedażowych.

Będę pisał lepsze teksty - taki mam zamiar

17 marca 2022
Doradztwo biznesowe przy usprawnieniach procesów w firmie

731 947 227