W czasopiśmie naukowym Annals of Marketing Management & Economics ukazał się nowy artykuł mojego autorstwa, pt. The determinants of consumer behaviours in the furniture market.

W artykule analizuję determinanty zachowań konsumentów na rynku meblarskim. W związku z wieloma determinantami, które wpływają na zachowania konsumentów postanowiłem skupić się na najważniejszych czynnikach oddziałujących na postawy nabywców  mebli na polskim rynku meblarskim.

W artykule został przedstawiony podział determinantów na czynniki pośrednie w skład, których wchodzą czynniki ekonomiczne, demograficzne, marketingowe oraz czynniki bezpośrednie. W artykule przedstawiłem także cechy charakterystyczne mebli. Artykuł opiera się na literaturze z ekonomi oraz badaniach przeprowadzonych na rynku meblarskim w poprzednich latach.

 

ZP

Zachowania konsumentów na rynku mebli.

Patryk Zwierzyński, doradztwo biznesowe
01 grudnia 2017
Doradztwo biznesowe, consulting, wiz consulting, usprawnienia procesów
Patryk Zwierzyński, doradztwo biznesowe, consulting

Zwierzyński Patryk

Patryk Zwierzyński, doradztwo biznesowe, konsulting